پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119389
دست و پا زدن دشمن در مقابل تصويب طرح ارزشمند امر به معروف نشان از اهميت اين فريضه الهي دارد
تاریخ انتشار : 1393/08/07 09:43:19
نمایش : 1779
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ضمن اشاره به نقش برخي از رسانه‌هاي داخلي در انتشار اخبار کذب مربوط به اسيدپاشي، سياسي کردن اين موضوع و تهمت‌هاي آنها به آمران به معروف تصريح کرد: از رسانه‌هايي که پشتيباني مالي آنها غارتگران بيت المال هستند و از ثروت‌هاي نامشروع تغذيه مي شوند، نمي توان بيش از اين از آنها انتظار داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين، در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا، با اشاره به رسالت اصلي شهدا که با اقتدا به سالار شهيدان و هدف او که احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر بود، به سوي شهادت شتافتند، اظهار داشت: دست و پا زدن دشمن در مقابل تصويب طرح ارزشمند امر به معروف و نهي از منکر در مجلس شوراي اسلامي نشان دهنده اهميت اين فريضه الهي است.

وي افزود: در اتفاقاتي که اخيراً براي به حاشيه کشيدن امر به معروف و نهي از منکر رخ داد، ديده شد که به محض آورده شدن نام امر به معروف و نهي از منکر بعد از گذشت 35 سال از تصويب اصل هشتم قانون اساسي، تمام لشکر هاي رسانه‌اي فاسد دشمن، دست به دست هم داده و به ميدان آمدند تا با يک جنجال و غوغا در تکميل کار تروريستي و جتايتکارانه اسيدپاشي، فضا را تحت تاثير قرار دهند و مانع مطرح شدن امر به معروف و نهي از منکر شوند.

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هوشياري مردم و مسئولين، توطئه اسيدپاشي خنثي شد و اين جريان باعث شد تا همه ما بيشتر از قبل قدر و اهميت امر به معروف و نهي از منکر را بدانيم و اجراي عملي اين فريضه خيلي جدي تر و بيشتر دنبال شود.

سردار نقدي ضمن اشاره به نقش برخي از رسانه‌هاي داخلي در انتشار اخبار کذب مربوط به اسيدپاشي، سياسي کردن اين موضوع و تهمت‌هاي آنها به آمران به معروف تصريح کرد: از رسانه‌هايي که پشتيباني مالي آنها غارتگران بيت المال هستند و از ثروت‌هاي نامشروع تغذيه مي شوند، نمي توان بيش از اين از آنها انتظار داشت.

وي در پايان گفت: اميدواريم به حق خون شهداي مظلوم و ايام احياي امر به معروف و به برکت خون  امام حسين (ع)، اين موضوع باعث بيداري بيشتر همه ما شود و تکليف الهي خود را در خصوص امر به معروف و نهي از منکر هرچه شايسته‌تر انجام دهيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html